יום שלישי, 27 בינואר 2015

"פתח דבר"


28/01/2015



כתיבת המאמרים ב"לאמיתו של דבר 2" הינו המשך לכתיבת חוברת המאמרים הראשונה שלי "לאמיתו של דבר". את החוברת הראשונה כתבתי במהלך השנים 2012 ו 2013, בשנת 2014 הייתה לי הפסקה בכתיבה ואני חוזר עכשיו בתחילת 2015 עם המאמר הראשון שלי ב"לאמיתו של דבר 2".


הרעיונות השונים מלווים אותי  מאז שאני זוכר את עצמי. תמיד ידעתי שיש להם משמעות מעבר לפעולות היומיומיות שבהן אני עסוק. הם פשוט מבקשים מימני להתייחס אליהם ברגע מסוים ולא תמיד אני יכול לשלוט בכך. אני יודע שלוקח זמן עד שרעיון כזה מוכן לצאת לאוויר העולם וכשהוא יוצא יש לי לרוב תחושה שכבר כולם מכירים אותו וכשאני מתחיל לדבר אודותיו אני לפעמים מתחיל מהסוף ואני מתפלא איך הדברים הכול כך בהירים (לי) שאני אומר בנושא מסוים, לא תמיד מובנים למי שאני מנסה לספר לו אודותיו. אני יודע שאני לא צריך להרגיש שלא בנוח, הרי הנושא נמצא אצלי תקופה ארוכה, בחנתי אותו מהרבה כיוונים ולאחר שהוא מלווה אותי תקופה ארוכה פשוט הוצאתי קטע מסוים מתוך העלילה כולה וחשבתי שניתן לשתף ולחבר את האנשים שלידי לאותו מקור בבת אחת, ללא הכנה מוקדמת ללא הסבר קצר, פשוט קצר ולעניין. כל פעם הופתעתי מחדש איך הדברים שאני אומר לא מובנים ואז הבנתי שזה נושא שמעולם לא דיברתי עליו ואין סיבה שהאנשים סביבי יכירו אותו.

בחוברת הזו אני נותן לעצמי חופש לכתוב מאמרים על הרעיונות שמלווים אותי תקופה ארוכה.


נדב ברקאי
כתיבת מאמרים




תמונה